Szerintem pontosan látszik, hogy mi történik a videón.

Az ajtó bal szárnya olyan erővel csapódik, hogyha valaki közelebb áll annak szép ki zúzódása(vagy ilyesmilye) lett volna. Ez aztán a balesetveszély.

 

A videó még tavaly decemberben készült, de ez az egész folytatódik.

Sikerült a napokban újra kifognom ezt a buszt. Mostmár szerencsére nem így csukódik az ajtó, hanem ennél sokkal jobban. Nem is csukódik be. Több megállóban kézzel kellett rásegíteni.

Nem igazán értem, hogy ilyen szinten nézik, vizsgálják naponta, vagy újra elromlott-e.

De, hogy 5 hónap múlva is ugyanolyan legyen, mint decemberben, az azért megdöbbentő.

És ez nem puszta kitaláció, hanem a kőkemény 2009-es valóság.

(A busz rendszámát nem szeretném publikussá tenni a különböző bonyodalmak elkerülése miatt. Jobb ez így)

A bejegyzés trackback címe:

https://kingafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr141044109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.05.12. 18:51:44

Nem tudom milyen sűrűn utazol, de én minden nap és én heti rendszerességgel találkozom ilyen ajtókkal...

kingafigyelo 2009.05.16. 21:16:06

Naponta kétszer járok velük. Sajnos...

2009.05.17. 12:41:39

A héten történt, hogy az ajtók megint nem működtek... A bal ajtó szárny hamarabb csukódott be mint a másik így egy marha nagy lyukkal indultunk el... Szóltam a sofőrnek, hogy nem jól csukódott be az ajtó, mondta tudja, hogy nem jó de már csak holnap tudja elvinni szervizbe (ezek szerint szervizelik?) Amúgy ez vmikor kora délután volt, valószínűleg még az nap rossz ajtóval szaladgált Zsámbék és Pest között

kingafigyelo 2009.05.21. 18:13:25

@Moksz: Én is sűrűn szoktam találkozni "lyukas" ajtóval. (Amúgy te merre felé szoktál utazni?)
süti beállítások módosítása