...és útközben a km-óra is megállt... (persze szokás szerint a "hősugárzó" hideget fújt és az ablak is be volt fagyva)

 

Hiába. Tél tábornok támad. Ehhez ráadásul hozzájön kingánik gyalázatos állapota.

Mert az rendben van, hogy itt a tél -lásd: http://bkvfigyelo.blog.hu/2009/12/17/tobb_mint_haromszaz_bkv_busz_hibasodott_meg_csutortok_delelott -, de az, hogy ezeket a száguldó hűtőládákat teljesen elhanyagolják az már nonszensz.

A sofőr "elmondása" alapján, a busz majd' egy hete nem látott szerelőt (aki amúgy is csak néha van munkában...) és az is egy óriási csoda, hogy sikerült reggel útjára bocsátani...

Ezenkívül elhanyagolható dolog, hogy megint őrült módon sípolt (amiről még mindig nem tudja senki, hogy miért történik...), ráadásul néha a szokásos furcsa hangokat is hallani lehetett.

 

Tehát nem szabad csodálkozni, hogy se a retarder, se az ajtó és az egyéb "apróságok" sem működtek. Ez itt teljesen természetes! Havi több ezer forintért ez jár!(?)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kingafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr691614013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2010.01.06. 19:46:41

megnyerő ez a kiváló műszaki állapot. még jó, h borsodban sosem láthatok limlomot... vagy már ide is eljutnak ezek a guruló bontószökevények?

zomate93 2010.01.06. 19:47:07

Ez még nem minden. A -20 fokos hidegben múltkor 28 Kinglong nem tudott elindulni Vácon (és ez csak Vác, ki tudja, Bp-n mi volt??)! Egy részük a kompresszor befagyása miatt (nem termelt levegőt, és így nem engedett ki a légfék), a másik részük pedig be se indult. Ezenkívül fél éves buszon (az új szérián, asszem az LNF-670 rendszámún) rohadást láttam!! Mi lesz 2 év múlva? Lesz rajta még fehér felület? Vagy egy rozsdaboglya lesz? Ha ez nem lenne elég, Magyarországon gyárat akarnak építeni (és fognak is!! Egyes infók szerint 6-12 hónapon belül állni fog a gyár). Mindemellett a Volánbusz 5 milliárd Forint értékben kíván venni még ezekből a buszokból, hogy oda is ezek a szarok járjanak, ahova most még (részben) Ikarusok (pl. Püspökszilágy Kosd Kismaros...). És ha még mindig nem lenne elég, akkor állítólag a légfékszelepek hibásak, tehát nem kell meglepődni, ha 100 km/h körüli tempónál egyszer csak nem akar megállni a busz :) A tengelycsavarok a nagyobb (XMQ6127-es) típusokon éppen hogy rá vannak kapatva a szárra, ezen kívül az anyaguk (és ezáltal a strapabíróságuk) is igencsak kifogásolható. De ha még ez sem lenne elég, sofőrök elmondása szerint orrán-száján ereszti a fagyállót, az olajat és egyéb kenőanyagokat. A biztonságtechnika egyenlő a nullával. A belső térben terjengő tornacipő-szag igenis káros az egészségre, minden csörög-zörög-kattog-csattog. Az ülésekről a kb. 1 centis "huzat" is kezd leválni, rendszeresen meghibásodik a Fok-gyem, némelyik leszállás-jelző szintén szar (idegesítően csipog, de a műszerfalon nem jelez). Az ablakok szintén zörögnek, és (alaphelyzetben) 1 cm résen jön be a hideg (természetesen rossz úton és kanyarban 5 cm-re is ki tudnak nyílni az ablakok) - ez azt eredményezi, hogy hátul körülbelül sarki szél fúj. "Fütés" - ez is fasza, mert a mozgássérült helyeken kb. 50°C van, de a térelválasztók olyan jól szigetelnek, hogy kb 1 méterrel mögötte örülsz, ha nem fagysz meg. Ezek az én észrevételeim, tapasztalataim. Kedves Volánbusz és Kedves Alvállalkozók! Megérte megvenni ezeket a csodálatos "autóbuszokat". Viszont arra kíváncsi lennék, hogy ült-e már életében buszon az a pár ember, aki ebben a beszerzésben szerepet játszott. Ült-e már BMW-n, Mercedesen, Maseratin, meg Audin kívül más autóban? Én még diák vagyok, tehát 90% kedvezményes bérletem van, de az igazat megvallva ezt az 1600 Ft-ot is sajnálom kiadni arra, hogy ezekkel a fostaligákkal utazzak. nem beszélve arró, hogy 1 kezemen meg tudom számolni, hogy idén szeptembertől decemberig hányszor volt ülőhely azon a buszon, amivel én járok. Zomate;)
süti beállítások módosítása