A KONTAKT-BUSZ KFT. ÜZEMKÉPTELEN BUSZA

 Ma délután a 15:55 kor Budapest, Széna térről induló(LHV-071-es rendszámú)795-ös járattal tartottam hazafelé, amikor néhány perc utazás után Bp., Kuruclesi út megállóhelynél a busz ajtaja kinyithatatlan lett.

A sofőrnek vésznyitót kellett használni, hogy az utasok fel tudjanak szállni. Ez még semmi, mivel ezután meg nem tudta becsukni az ajtót. Hiába próbálkozott mindenfélével, nem ment.

Próbálta leállítani a motort és áramtalanítani a buszt, de az nem reagált semmire.

Néhány perc telefonálgatás után eldőlt, hogy meg kell várni a következő járatot. (Amelyen eztuán 2 járat utasai zsúfolódtak össze.)

Elgondolkoztam, hogy milyen jó, hogy legalább nem az erdőben vagy két falu között történt mindez. (Ebben legalább szerencsém volt.)

 

Ez a történet így magában nem probléma, hiszen nem ez az első busz amelyiknek nem lehetett kinyitni vagy becsukni az ajtaját. (Régebben is volt ilyen.)

De az, hogy a busz semmire ne reagáljon, se az áramtalanításra, se a motor leállítására az azért megdöbbentő.

 

Köszönjük Lepp úr!

És ez nem puszta kitaláció, hanem a kőkemény 2009-es valóság

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kingafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr581145212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.01.24. 19:54:08

Ikarusnál volt ilyen BKV-nál, hogy még a vészleállítóra se volt hajlandó leállni, igaz ott nem a gyújtáskulccsal kell leállítani. Amúgy diesel motornál simán előfordulhat, mivel ahhoz nem kell gyújtás, így ha elromlik az üzemanyagellátó rendszer zárószelepe, akkor nem áll le a motor, mert kapja folyamatosan az üzemanyagot.